+421 910 10 20 40    simtec@vykurovanie.sk

Servisné prehliadky a revízie kotlov

Ak máte plynový kotol, odporúčame Vám pravidelné vykonanie servisnej prehliadky, pre Vašu istotu a bezpečnosť.

Realizujeme tieto úkony

Naši servisný technici realizujú pri rôznych typoch
servisných zákaziek viac ako 500 servisných úkonov ročne k spokojnosti
svojich zákazníkov.

Naši servisný technici realizujú pri rôznych typoch servisných zákaziek viac ako 500 servisných úkonov ročne k spokojnosti svojich zákazníkov.

REVÍZIE A SERVIS KOTLOV

Pravidelné servisné prehliadky kotlov doporučuje každý výrobca kotlov po jednom roku prevádzky zariadení, najlepšie po vykurovacom období.

Revízia plynového kotla trvá približne hodinu.

OPRAVY KOTLOV

Porucha kotla, pokazený kotol ? Naši servisný technici Vám zistia príčinu a zabezpečia odbornú opravu kotla u autorizovaného servisného technika zariadenia aj s dodaním náhradných dielov.

VÝMENA KOTLA

Keď Vám kotol doslúži, bezplatne Vám vypracujeme cenovú ponuku po obhliadke zariadenia a navrhneme adekvátnu náhradu kotla s ohľadom na súčasné požiadavky na spotrebu plynu.

SMART RIEŠENIA

REZERVÁCIA ONLINE

On-line rezervácia terminu podľa aktuálne voľných termínov servisných technikov. Pozrite si voľný termín a čas, systém Vám vypočíta aj cenu s dopravou. 

SMS NOTIFIKÁCIA

Potvrdenie termínu Vašej rezervácie Vám zašleme SMS správou. 
Taktiež vás upozorníme na blížiaci sa termín servisu.

SLEDUJEME KALENDÁR

Náš prepracovaný systém sleduje záruku na Vaše zariadenia, kontroluje vykonanie servisnej prehliadky a včas Vás upozorní na potrebu objednania servisného technika a vykonanie servisnej prehliadky. 

Radi Vám zrealizujeme
aj revíziu

REVÍZIE PLYNOVÝCH ROZVODOV A SPOTREBIČOV

Máte demontovaný plynomer, potrebujete revíznu správu pre dodávateľa plynu. Vypracujeme pre Vás expresne rýchlo.
Revízia plynového zariadenia je kontrola prívodu plynu, rozvodu plynu a plynových spotrebičov revíznym technikom. O vyknanej revízií vypracujeme revíznu správu a elektronicky doručíme na Váš email.

REVÍZIE PLYNU PRE SPOLOČENSTVÁ VLASTNÍKOV BYTOV

Pre spoločenstvá bytov a správcov bytových domov zabezpečíme revíziu plynu v spoločných priestoroch obytných domov, ako aj revíziu stúpačiek v jednotlivých bytoch a individuálnu kontrolu rozvodu plynu v byte. Skontrolujeme Vám aj plynový sporák, alebo kotol. Ponúkame vám množstevné zľavy a individuálne termíny návštevy revízneho technika podľa možností obyvateľov.

MERANIE ÚNIKU TEPLA V DOMOCH A BYTOCH

Uniká Vám teplo z bytu ? Zabezpečíme dôslednú kontrolu termovíznou kamerou. 
25

Rokov na trhu

Spoločnosť SIMTEC je na slovenskom trhu už od roku 1999, a neustále podniká v oblasti domových kotolní a komunálneho vykurovania. Je držiteľom ISO 9002.

500

Realizovaných servisných úkonov

Naši servisný technici realizujú pri rôznych typoch servisných zákaziek viac ako 500 servisných úkonov ročne k spokojnosti svojich zákazníkov.

50

Zmluvných kotolní

Spoločnosť SIMTEC má zmluvnú spoluprácu z prevádzkovateľmi rôznych zdrojov tepla a zmluvnú spoluprácu realizuje vo viac ako 50 plynových kotolniach.

Najčastejšie otázky

Kedy je najlepšie vykonať servisnú prehliadku kotla ?

Pri výmene kotla sa vždy poraďte s inštalatérom alebo servisným technikom. Odborník príde k vám domov na obhliadku vykurovacieho systému. Vtedy si pozrie, aký typ kotla máte a ako bol nainštalovaný. 

Okrem toho zistí, aké sú vaše potreby na vykurovanie, koľko máte odberných miest (počet kuchýň a kúpeľní) a v akom type domácnosti žijete. 

Takisto urobí prehliadku inštalačného systému a podľa toho vám poradí najvhodnejší typ kotla. Podľa potreby vám môže navrhnúť prerábku vykurovacieho systému, hlavne jeho inštalácie.

Ako dlho trvá servisná prehliadka kotla ?

Dĺžka servisnej prehliadky je závislá predovšetkým od stavu plynového kotla, jeho vekom, stavom opotrebenia na znečistenia. V prieme je dĺžka servisnnej prehliadky 1 hodina až 1,5 hodiny. 

Je servisná prehliadka kotla povinná ?

Okrem spokojnosti, že je všetko, ako má byť a kotol funguje optimálne,  vám revízia prinesie ešte jednu užitočnú vec, a to potvrdenie (protokol) o vykonanej revízii. Prevádzkovateľ by mal vziať na zreteľ, že v prípade poistnej udalosti v dôsledku nevykonaných revízií a servisu mu poisťovňa neuhradí škodu, pretože si nesplnil zákonné povinnosti.

Je na servisnú prehliadku poskytovaná záruka ?

Na samotnú servisnú prehliadku nie je poskytovaná záruka, záruka sa vzťahuje na konkrétnu opravu, teda výmenu náhradného dielu. V takomto prípade je samozrejme podľa zákona poskytnutá záruka 24 mesiacov.